نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا icon

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا

4.0.0

Hiva Rating Estimate 소프트웨어는 시험 9에서 성적을 평가할 수 있습니다.

이름 نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا
버전 4.0.0
업데이트 2019년 07월 23일
크기 3 MB
카테고리 교육
설치 수 100K+
개발자 MOHSEN KARAMZADEH
Android OS Android 4.1+
Google Play ID com.heyvagroup.takhminrt98
نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا · 스크린샷

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا · 설명

입학 시험을 준비하기 위해 입학 시험의 평가 부분에서 데이터, 98 결과 및 입구 및 결과의 발표 사이 개월 이내에 전에 예측 소프트웨어 평가 히바는 시험 98 추정에 한계 당신을 배치하고 당신을 도울 수 선택할 훨씬 더.

 Hiva Rating Estimator는 전년도 국가 시험의 비율과 순위에 기초합니다. به این شکل که با توجه به درصد های تخمینی شما در کنکور سراسری و مقایسه آن با درصد های رتبه های قبولی کنکور سال های گذشته ، تخمین رتبه شما را در 3 گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی انجام می دهد .
앱을 사용하려면 먼저 학습 분야와 시험 영역을 입력 한 다음 시험 9에 성적을 입력하여 시험 9에 점수를 입력해야합니다.
Hive 등급 소프트웨어는 국가 시험에서 평균 점수를 고려하지 않습니다. بنابراین اگر معدل خیلی خوبی دارید با بطور کلی معدل شما نسبت به درصدهایی که در کنکور تخمین می زند بالاتر و بهتر است ، احتمالا رتبه شما در کنکور از رتبه تخمین زده شده بهتر خواهد شد .

همچنین برای اطلاع از آخرین رتبه های قبولی رشته مورد علاقه خود می توانید مقاله حداقل درصد و رتبه قبولی کنکور 97 - 98 که بر اساس کارنامه داوطلبان در سال گذشته جمع آوری شده است مطالعه کنید و میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنید .

올해 소프트웨어 변경 :

تلاش کردیم برای اینکه رتبه تخمین زده شده با رتبه واقعی شما در کنکور بیشترین تطابق را داشته باشد ، رتبه هر داوطلب را در دو حالت رتبه در منطقه و رتبه کشوری تخمین بزنیم . همچنین در کنکور تجربی از آنجایی که درس زمین شناسی در زیرگروه 1 ضریب صفر دارد ، برای تخمین رتبه بهتر ، رتبه هر داوطلب را در دو زیرگروه 1 و 2 نمایش می دهیم .

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سرا 4.0.0 · 무료 다운로드

2.3/5 (568+ 리뷰)

지난 버전

모든 버전